Demokratizem predstavlja danes svetovno
politično dogmo, vendar pa gre le za lažno demokracijo, saj se vladajoči sistem
dejansko ne ukvarja z interesi lastnega ljudstva. Zahodna
demokracija je pravzaprav oligarhija, ki pa zelo uspešno prikriva svoje
izdajstvo helensko-germanske tradicije.
Kaj
je torej narobe z zahodno demokracijo? Na prvem mestu je problem v tem, da se je zahodna demokracija preobrazila v
plutokracijo, oziroma v vladavino premožnih, ki vladajo ne glede na to kdo so in kako so
prišli do premoženja in ne glede na to kakšne so njihove politične ambicije, ali
kakšen je njihov moralni sloves. Leta 1938 je sir Oswald Mosley zelo lepo
opisal te lažne demokrate z besedami: »Ko govorijo o
demokraciji, s tem ne mislijo na vladavino ljudstva, temveč na finančno
demokracijo v kateri šteje denar in samo denar«. Tudi danes, v letu 2019, je demokracija le lažna
demokracija v kateri šteje samo denar, politično moč pa imajo le tisti, ki
lahko manipulirajo z močjo denarja. Na drugem mestu predstavlja težavo
dominanten politični razred, ki se je institucioniziral kot večinsko
skorumpirana kasta karieristov. Resnično politično moč ne sestavljajo izvoljeni
predstavniki ljudstva, ampak neizvoljeni tehnokrati ( tako na nacionalni kot
tudi na splošni evropski ravni-dober primer je Jean-Claude Juncker, katerega je
Nigel Farage velikokrat izpostavil v Evropskem parlamentu), avtonomni ekonomsko finančni krogi manjšinskih, vendar pa obenem finančno močnih
lobijev, in globalne internacionalne korporacije.
Problem je v tem, da so skoraj vsa ljudstva evropskih narodov izgubila moč,
in posledično s tem tudi nadzor nad lastno usodo, saj so se na hinavski način
znašla pod oblastjo prikritega totalitarizma. Lažni pluralizem, pod katerim se
skriva totalitarizem, drži v parlamentu pod nadzorom tako levico kot tudi
desnico, kot da gre za eno samo stranko. Zaradi tega se za samo ljudstvo oziroma narod ne naredi nič, ali pa
dejansko zelo malo, temveč se oblasti raje
ukvarjajo le s problemi, ki se navezujejo na »politično korektnost«, kamor pa
spadajo samo tiste zadeve, ki so v interesu oligarhije in pa njene dominantne
ideologije ( liberalni globalizem ali drugače povedano neo-marksizem stare
Frankfurtske šole).
Demokratizem postaja iz leta v leto vse hujši strup, ki sistematično eliminira pravo demokracijo, ter tako uničuje njen resničen pomen. Tako se
danes večina prebivalcev Evrope sploh ne zaveda kakšna je dejanska
tradicionalna evropska demokracija in kakšen je njen namen. Današnji evropski
politični sistemi zavračajo pravo obliko demokracije, saj bi le ta ljudjem
omogočala izražanje »nevarnih« moralnih mnenj, ki bi ogrožala njihovo
totalitaristično oligarhijo. Demokratizem dejansko škoduje
pravi demokraciji, resnične demokrate pa obsoja kot populiste, na tak način, da
je beseda »populizem« dobila slabšalni pomen. Prav tako ostro nasprotuje temu,
da bi ljudstvo lahko aktivno odločalo o množičnem priseljevanju in o drugih
temeljnih in tradicionalnih nacionalnih interesih. Tudi, če se izpelje
referendum, se na koncu večinsko mnenje še zmeraj slabo upošteva, ali pa se ga
sploh ne upošteva. Švicarski model neposredne demokracije, ki je strogo
podrejen izvoljeni volji ljudstva, tudi glede priseljevanja in naturalizacije,
se konstantno demonizira. Resnična desnica ali nacionalizem, ki zagovarja
aktivno skrb za zdravo, naravno in resnično napredno prihodnost lastnega
ljudstva, ter se ravna po volji ljudstva, pa pravzaprav predstavlja edino
resnično grožnjo tej globalistično-plutokratski korporativni oligarhiji. Torej
je njihova »demokracija« pravzaprav le simulacija demokracije. Zahodne
demokratične države so pravzaprav popoln primer odsotnosti demokracije, kjer
dominantne politične sile želijo zamenjati Evropejce z neevropskimi ljudstvi,
predvsem z islamskimi kolonialisti, brez da bi se o tem posvetovale z
avtohtonim ljudstvom Evrope. Gre za uničenje ljudstva, za etnocid, programiran
iz strani lažnih demokratov, za idejo, ki sega nazaj v leto 1923, katere oče je
bil tudi idejni oče Evropske unije, ki jo gradijo današnji lažni demokrati, Richard
von Coudenhove-Kalergi. Njegove načrte za novo Evropo mešanih ras in za
množično priseljevanje iz Bližnjega vzhoda in Afrike najdemo v njegovih knjigah
»Praktični idealizem« in »Panevropa«. Apologeti Panevropskega gibanja pa
demagoško zagovarjajo množično priseljevanje kot nekaj nujnega, neizbežnega in
celo potrebnega. Če sledimo vsem dogodkom in naštetim materialnim dokazom, ne
more biti bolj očitno, da ne živimo v pravi demokraciji, temveč v prikriti
diktaturi globalističnih, plutokratskih oligarhov. To, čemur danes rečemo
»demokracija«, je popolnoma anti-demokratičen sistem, saj uničuje ravno tisto,
kar bi moral ohranjati. Če se volja ljudstva ne sklada z ideologijo
neizvoljenih birokratov, jo bodo ti na vse možne načine spodrivali, ignorirali
in prikrito zatirali.
Zato moramo vsi avtohtoni narodi Evrope obuditi organsko demokracijo, ki je
globoko zakoreninjena v evropski tradiciji. Takšna demokracija, kot je bila
starodavna demokracija, ki so jo poznali atenski politični filozofi, je mogoča
le v etnično rasni homogeni skupnosti. Ideja, ki popolnim tujcem dodeljuje
volilne pravice, negira idejo naroda in osnovna načela demokracije.
Ključnega pomena je, da se zavedamo, da je sodelovanje vseh prebivalcev ene
države v aktivnem odločanju o političnih vprašanjih, ki zadevajo vsakega
posameznika, možno le v skupnosti, ki deli enake vrednote, tradicijo in spomin.
Multirasna in multiverska družba nikakor ne more biti demokratična, v kolikor
nima skupnih točk ( vrednot in tradicije).
Organska demokracija zajema, v kontrastu s prej omenjeno lažno demokracijo,
principe resnične plemenite aristokracije. In kaj to dejansko pomeni? To
pomeni, da gre za selekcijo, oziroma za izbiranje najboljših kadrov za vodeče
državne položaje. Organska demokracija torej spoštuje meritokracijo
( družbeni sistem v katerem šteje
talent in trud posameznika ali posameznice), obenem pa je popolnoma proti
plutokraciji ( oblasti premožnih). Organska demokracija podpira tako svobodni
trg, kot tudi nadzorovani, etični kapitalizem. Temelji na socialni pravičnosti,
ter aktivno in odgovorno skrbi za dobrobit naroda. Treba je razumeti tudi,
da sama oblika vlade ni tako pomembna. Razlika med monarhijo in republiko je
predvsem vprašanje semantike (pomenoslovja). V primeru monarhije zagotavlja monarhistična
dediščina, skupaj z dedovanjem monarhističnih pozicij, kontinuiteto,
podrejenost, varnost in pozitivno vzdušje med ljudstvom. Vendar pa to ni vedno pravilo, temveč je glede tega glavni sodnik zgodovina, saj vladajoče
družine niso vedno ohranjale to narodno kontinuiteto varnosti in dobrega
vzdušja v narodu. Zelo pomembno se je zavedati tudi, da organska demokracija ni
egalitarna, saj podpira, zagovarja in tudi zahteva politične vodje, ki bodo
služili svojemu ljudstvu, ne sebi. Organska demokracija prepoznava potrebo po
pravični, racionalni hierarhiji v družbi. V orientalni tradiciji, ki nas je žal
zastrupila, služijo vladajoče elite le svoji nečimrnosti, svojim lastnim
interesom in čim večjem lahkem zaslužku.
V fundamentalni filozofiji resnične evropske tradicije morajo biti
voditelji, elite in monarhi služabniki, ter del svojega ljudstva, tako kot so
možgani del telesa. Zgodovina nas uči, da so bili tisti, ki niso bili del
ljudstva in ki niso spoštovali našo tradicijo, tudi odstranjeni. Čudovit primer
pravih evropskih monarhov, ki so skrbeli za svoje ljudstvo, najdemo med starimi
monarhi v Avstriji. Ne glede na vse, Avstrija tudi danes ohranja pomen
demokracije in skrbi za svoje ljudstvo veliko bolj, kot druge evropske države,
saj se iz leta v leto vse bolj in bolj vrača na pravo tirnico evropske
tradicije. V 18. stoletju je tudi nemška princesa Sofija Avgusta Frederika,
kasneje Katarina Velika, postala v Rusiji zelo priljubljena vladarica med
ljudstvom, saj je bila pravi primer resnične evropske tradicije. Zelo pomembno
je, da se zavedamo, da organska demokracija ni sama sebi namen, temveč je le
sredstvo, katerega cilj je ohranitev prave zgodovine lastnega ljudstva,
zagotovitev varne in zdrave prihodnosti lastnega ljudstva, ter zagotavljanje suverenosti
in avtonomije skupaj z ohranjanjem kolektivne biološke in kulturne identitete.
Gre se predvsem za rasno-etnično
homogenost, za posluh in upoštevanje volje in potreb ljudstva, za pravo
plemenito in etično aristokracijo in za meritokratsko selekcijo. Celoten
politični sistem je usmerjen v takšno smer, da skrbi za dobrobit lastnega
ljudstva, za resnično nacionalno skrb in za socialno pravičnost.
Avtor: Hvíturúlfur
Avtor: Hvíturúlfur
Viri:
Guillaume
Faye »Why We Fight ( Manifesto of the European Resistance) Paris, (2001)
De
Madariaga Isabel »CatherinetheGreat: Short History« Yale University Press, New
Havenand London, (1993)
William
M. Johnston, “The Austrian
Mind: An Intellectual and Social History, 1848-1938” University of California Press
(1983)
Richard von Coudenhove-Kalergi, “Pan-Europa” Wien, (1924)
Richard von Coudenhove-Kalergi, “PraktischerIdealismus” Wien (1925)
Dunn, J., “Democracy: a history”, Atlantic Monthly Press (206)
Dunn, J., “Democracy: the unfinished journey 508 BC – 1993 AD” (1994)
Buckley, T. “Aspects of Greek History 750–323 BC:” (1996)
de Sainte, C. G. E. M. “The Class Struggle in the Ancient Greek World” Cornell University Press (2006)
Larry
Jay Diamond, Marc F. Plattner “Electoral systems and democracy” University Press, 2006.
Slike: (1) Philipp Foltz- Periklejev pogrebni govor
Ni komentarjev:
Objavite komentar