petek, 3. januar 2020

Obraz prave aristokracije


Izraz »aristokracija« pomeni v etimološkem in »dobesednem« smislu vladavino najboljših. Zaradi številnih napačnih razumevanj in dezinformacij pa je beseda 'aristokracija' postala slabšalni termin, ki za ignorantske množice predstavlja nekakšno razvajeno, izkoriščevalsko, skorumpirano in arogantno "elito". Vendar pa ti ljudje niso nikakršna elita ali aristokracija,temveč so navadni oligarhistični plutokrati. V nasprotju s tem, predstavlja aristokracija družbeni razred tistih, ki so najboljši v resničnem pomenu te besede. Tukaj pa naletimo na problem definiranja besede "najboljši", ter na vprašanje ali tisti najboljši zares upravljajo z družbo. Če razumemo izraz »meritokracija«, nam definiranje besede "najboljši" ne sme predstavljati problemov. Za stare Grke je bila aristokracija oblika vlade, ki temelji na vladavini plemenitih in najbolj sposobnih. Svetovno znani starogrški filozof Aristotel je trdil, da si aristokracija in demokracija nista v nasprotju. Trdil je, da je prav nasprotno, ter da se aristokracija in demokracija izpopolnjujeta in medsebojno integrirata po komplementarni logiki navideznih nasprotij. Njegov učitelj Platon pa je v svoji knjigi »Država« opisal aristokracijo kot vladajočo kasto modrih, pravičnih in visoko izobraženih vladarjev ali predstavnikov naroda, ki so obenem voditelji in služabniki svojega naroda.

Ideja o nepotistični "dedni aristokraciji" pa je v človeških družbah na žalost prevladujoča. Le ta je prisotna celo v komunističnih režimih (npr. Severna Koreja), kjer je podedovana moč v rokah kvazi aristokratske kaste. Če pravilno razumemo besedo "aristokracija" nam mora biti jasno, da se aristokratski položaj ne more podedovati le z rojstvom v aristokratsko družino. Aristokratski položaj nosi s seboj veliko odgovornost, ter si ga je treba zaslužiti, merilo zanj pa je lahko le meritokratski sistem. Princip, po katerem lahko podeduješ aristokratski položaj, postane sprejemljiv le v primeru, ko nekdo dokaže, da si ga resnično zasluži. Takšen pogled pa pravzaprav izničuje resničen pomen dedovanja. Aristokratskega položaja se ne da kupiti ali podedovati z rojstvom, saj ga določajo osebne vrline, veščine, ter moralne in sposobnostne kvalitete. Prava aristokracija torej ni utemeljena na nepotizmu ali premoženju ( ni plutokratska), ne da se je doseči preko družinskih ali prijateljskih vezi, temveč temelji na karakterju in etiki. Za prave aristokrate je na prvem mestu vedno skrb za svoje ljudstvo in domovino, in ne lastni oziroma privatni interesi. Pravi aristokrati se resno in odgovorno zavedajo pomembnosti resnične zgodovine in biološke identitete lastnega ljudstva, ter se vidijo kot predstavnike ljudstva, ki mu služijo, in nikakor ne kot nekakšna privilegirana kasta ali klub, ki živi udobno na račun ljudstva, kot paraziti. Naravni ali resnični aristokrat ne more biti izkoriščevalec. Takšni so plutokrati ali kvazi aristokrati. Ko se oziramo v našo Evropsko preteklost,obenem pa upoštevamo pravilno razumevanje aristokracije, hitro ugotovimo, da je bilo pravih aristokratov zelo malo. Zato smo Evropejci velikokrat podlegli hudim vplivom korupcije, degeneracije in manipulacij, zaradi katerih smo jurišali v bratomorne vojne, ter smo tako postopoma oslabili naše indoevropske vrednote, identitete, našo pravo moč in pa veličino, ki še zmeraj tli v vseh nas. Narava postavlja pred nas nov izziv. Ta izziv pa je revolucionaren projekt vzpostavitve Nove Aristokracije, ki bi bila prava, naravna aristokracija v pravem pomenu te besede in v skladu z njenim originalnim konceptom. Logično je, da se pri tem najprej vprašamo; kakšne so resnične kvalitete pravega aristokrata? Če se ravnamo po logiki naravnega instinkta samoohranitve, nam takoj postane jasno, da so kvalitete pravega aristokrata sledeče: zvestoba ali navezanost na svoje ljudstvo, kateremu mu služi s pogumom;objektivnost, ustvarjalnost, smisel za dober okus, skromnost, vljudnost, plemenitost in častna drža. Če bi ustanovili takšno aristokracijo bi morala vsaka nova generacija aristokratov dokazovati, da je vredna svojega statusa. Normalno je, da ima aristokrat več pravic kot drugi,vendar pa ima obenem tudi več odgovornosti.Prav tako pa mora nenehno ohranjati iskreno skromnost in etiko. Vsak napuh ali aroganca bi ga ločili od aristokratskega položaja,saj ne bi bil več vreden takšne funkcije.

Buržoazija ni niti najmanj podobna aristokraciji. Prava evropska aristokracija je propadla, ko so oblast prevzele buržujske dinastije, ki so si prilastile naziv aristokracije, le ta pa je tako izgubila svoj pravi pomen. Zaradi te kvazi aristokracije se danes resničen pomen te besede, ki je postala celo slabšalna, narobe razume.

 Če nam je to všeč ali ne, imamo ljudje v naši naravi to, da kot družbena bitja potrebujemo aristokracijo. Če smo iskreni do sebe, si bomo priznali, da sploh ni pravo vprašanje,ali smo za, ali proti aristokraciji. Pravo vprašanje je kakšne aristokracije si želimo? Pravo naravno aristokracijo, ali kvazi aristokracijo? To kar danes smatramo za svetovno politično in ekonomsko elito, ali»sodobno plemstvo«, je le karikatura in absolutno nasprotje pravega aristokratskega duha. Ta parodija plemstva danes je le buržujska instrumentalizacija določenih družin.

Ključnega pomena je zavedati se, da prava aristokracija uteleša bistvo lastnega ljudstva. Prava aristokracija se ne meri po denarju, moči ali privilegijih, temveč gre za iskreno služenje lastnemu narodu, ter za pravično vodenje lastnega naroda. Cilj vsakega pravega aristokrata je varna, pravična prihodnost in blaginja lastnega naroda, nikoli pa na prvo mesto ne postavlja privatnih interesov. Odločno in hrabro sledi svojemu aristokratskemu plemenitemu klicu kot življenjski misiji.

Na žalost, danes v Evropi "ekonomska elita", kot del sodobne buržujske kaste,uničuje vsak poskus aristokratskega vzpona, ter bega nevedne mase ljudi. Današnja tako imenovana elita, buržoazija ali kvazi aristokracija, je daleč od našega pravega indoevropskega duha in je bolj podobna orientalnim sistemom vladanja,v katerih so vladarji najbolj podobni tiranskim požrešnim bogovom, ki imajo narod za lastne sužnje. Naši indoevropski predniki so tudi že veliko pred časom znanih grških mislecev poznali meritokratski sistem, v katerem so najboljši vodili, in skrbeli za svoje pleme, klan ali ljudstvo. Da bi postal kralj nekakšne keltske, slovanske ali germanske pokrajine ali območja si se moral dokazati, da si za to sposoben. Če pa si razočaral svoje ljudi, si izgubil  vse privilegije in svoj položaj. Otroci niso mogli podedovati kraljevskega naziva, kot je bila to praksa v mračnem srednjem veku. Zakaj to omenjam?Zato, ker je občutek za meritokracijo ali aristokratski socializem globoko v  genih vseh naših indoevropskih narodov. Medtem,ko se vsi, ali pa vsaj večina, vseh neevropskih narodov že po tradiciji podreja vladarjem, ki niso vladarji zaradi svojih kvalitet, ampak zaradi podedovanih položajev ali finančne prevlade,  pa poznamo pri nas le tradicijo uporništva zoper tovrstni kvazi aristokraciji. V naših genih je, da težimo k pravi aristokraciji, da nas vodijo najbolj sposobni in pravični voditelji. Ta starodavni veličastni duh, ta ogenj bo gorel v nas dokler bodo živeli naši indoevropski narodi.

Avtor: Hvíturúlfur

Ni komentarjev:

Objavite komentar